Toimitus ja palautus
Pienenettävä sisältö
Tilauksen tekeminen
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi kun olet tehnyt tilauksen ja lähetysvahvistuksen kun tilauksesi lähetetään meiltä.
Saat seurantatunnuksen tilauksellesi lähetysvahvistuksen yhteydessä.
Voit seurata paketin matkaa seurantatunnuksen avulla, pakettisi toimittavan kumppanimme mobiilisovelluksessa ja verkkosivustolla.
Toimitusaika
Verkkokauppamme toimitusaika on normaalisti 2-4 arkipäivää.
Kotimaan lähetykset toimitetaan vastaanottajalle noin 2 -4 arkipäivän sisällä ja ulkomaan lähetykset noin 4 - 8 arkipäivän sisällä riippuen lähetyksen määränpäästä.
Huomaathan että osa tuotteistamme on tilaustuotteita, näiden tuotteiden toimitusajat näet jokaisen tuotteen tiedoissa erikseen.
Tilaustuotteidemme toimitusajat:
- Lampaantaljat 1-2 viikkoa
- Porontaljat 1-3 viikkoa
- Tilaustyönä valmistetut matot 2-8 viikkoa
Poikkeukset:
Kiireisten sesonkien ja juhlapyhien aikana verkkokauppamme toimitusaika voi olla normaalia pidempi.
Toimituksen hinta
Toimituskulut Suomessa:
- Kaikki tilaukset Suomessa (pl. Ahvenanmaa) toimitetaan ilman toimituskuluja ja alaostorajaa.
Toimituskulut ulkomaan tilauksille:
- Ilmainen toimitus kun tilauksen arvo on yli 400€
- Vyöhyke 1 toimitusmaksu on 14.90€ (Ahvenanmaa, Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Tanska ja Saksa).
- Vyöhyke 2 toimitusmaksu on 19.90€ (Alankomaat, Belgia, Espanja, Italia, Itävalta, Kreikka, Luxenburg, Malta, Monaco, Portugal, Ranska, Slovakia, Slovenia ja Unkari).
Mikäli haluat tehdä tilauksen maasta, joka ei löydy listalta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Alle 400 euron ulkomaan tilauksista perittävät toimituskulut näet kassalla, kun olet syöttänyt toimitusosoitteen. Toimitushinta määräytyy tilauksen määränpään mukaan.
Ilmaiset toimituskulut eivät koske B2B tilauksia.
14 päivän palautusoikeus
Tarjoamme asiakkaillemme 14 päivän palautusoikeuden, joka alkaa siitä, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteen. Voit palauttaa tuotteen ilman erillistä syytä 14 päivän sisällä, mutta asiakas vastaa palautuksesta johtuvista lähetyskustannuksista.
Ilmoita palautuksesta aina ensiksi asiakaspalveluumme,lähetämme sinulle valmiiksi maksetun palautuskortin, joka tulee kiinnittää palautuslähetykseen. Saat myös samalla myös tarkat ohjeet palautusta varten.
Tutustu palautusehtoihimme.
Palautusehdot
Ilmoita palautuksesta aina ensiksi asiakaspalveluumme, lähetämme sinulle valmiiksi maksetun palautuskortin, joka tulee kiinnittää palautuslähetykseen. Saat samalla myös tarkat ohjeet palautusta varten.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan: tuotetta ei ole käytetty, sen tuotelappuja ei ole irrotettu, ja se on alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuotteen tulee olla edelleen jälleenmyyntikelpoinen. Palautuksen yhteydessä tarvitset myös kuitin tai ostotositteen.
Avaathan saamasi paketin varovasti, jotta voit käyttää alkuperäistä pakkausta mahdollisen palautuksen yhteydessä. Varmista, että palautettavat tuotteet on pakattu huolellisesti ja että paketti on suljettu kunnolla. Mikäli palautuslähetys on huonosti pakattu ja tuote vahingoittuu kuljetuksessa, emme voi hyväksyä palautusta.
Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista.
Palautukset Suomessa
Asiakas vastaa palautuksesta johtuvista kustannuksista, joka on Suomessa (pl. Ahvenanmaa) kiinteä 13.90€.
Ulkomaan palautukset
Suomen ulkopuolelle lähetettävien tilausten palautuskustannuksista vastaa asiakas. Hintaan vaikuttaa lähetyksen koko ja maa, josta palautus tehdään. Saat tietää tarkan palautuksen hinnan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, ilmoita mistä maasta palautus tapahtuu.
Vyöhyke 1: Ahvenanmaa, Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Tanska ja Saksa palautuksen hinta 14.90 - 34.90€
Vyöhyke 2: Alankomaat, Belgia, Espanja, Italia, Itävalta, Kreikka, Luxenburg, Malta, Monaco, Portugal, Ranska, Slovakia, Slovenia ja Unkari palautuksen hinta 24.90 - 46.90€
Tutustu palautusehtoihimme
Vaihtaminen
Saat haluamasi tuotteen nopeimmin palauttamalla saamasi tuotteen ja tekemällä uuden tilauksen. Vaihdettavat tuotteet täyttävät samat palautusehdot kuin palautettavat tuotteet. Ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen vaihtamista, jotta varmistamme, että vaihtotuote on saatavilla ja tiedämme tarkat toimitusaikataulut.
Palautuksesta johtuva summa vähennetään maksun palautuksesta.
Palautukset Suomessa
Asiakas vastaa palautuksesta johtuvista kustannuksista, joka on Suomessa (pl. Ahvenanmaa) kiinteä 13.90€.
Ulkomaan palautukset
Suomen ulkopuolelle lähetettävien tilausten palautuskustannuksista vastaa asiakas. Hintaan vaikuttaa lähetyksen koko ja maa, josta palautus tehdään. Saat tietää tarkan palautuksen hinnan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, ilmoita mistä maasta palautus tapahtuu.
Vyöhyke 1: Ahvenanmaa, Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Tanska ja Saksa palautuksen hinta 14.90 - 34.90€
Vyöhyke 2: Alankomaat, Belgia, Espanja, Italia, Itävalta, Kreikka, Luxenburg, Malta, Monaco, Portugal, Ranska, Slovakia, Slovenia ja Unkari palautuksen hinta 24.90 - 46.90€
Tutustu palautusehtoihimme.
Maksunpalautus
Maksun palautus käsitellään, kun palautettu tuote on saapunut meille, se on tarkistettu ja hyväksytty. Maksu palautetaan samalle maksutavalle, jolla alkuperäinen tilaus on tehty. Maksun palautus voi kestää jopa 10 arkipäivää, mutta pankki tai luottokorttiyhtiö voi käsitellä maksun pidempään.
Palautuksesta johtuvat kustannukset vähennetään takaisin maksamastamme maksun palautuksesta.
Mikäli et ole saanut maksua takaisin 15 arkipäivän kuluessa palautuksen hyväksymisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@baabaa.fi.
Reklamaatio
Mikäli haluat reklamoida mistä tahansa palveluumme tai tuotteisiimme liittyvästä asiasta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme, otathan meihin yhteyttä mikäli tuotteessamme tai palvelussamme on parannettavaa.
Maksupalvelutarjoajan tiedot
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Asiakaspalvelu
Voit ottaa meihin helposti yhteyttä verkkosivujemme yhteydenottolomakkeella.
Whatsapp: +358505518778
Sähköposti: info@baabaa.fi